When I held ya

Hejsan hoppsan :D
Vet att jag inte har bloggat på ett tag men har seriöst inte hunnit!
Frånochmed nu ska jag blogga minst en gång om dan, okej nu kan jag släppa det och
berätta om vad jag har gjort idag: Slutade ju som vanligt halv fyra, det är onte så jobbigt att
sluta så sent för vi har ganska korta raster.
Sista lektionen är ju gympa, idag hade vi styrketräning.
Dom första grejorna vi gjorde var inte jobbigt, men en av dom lite jobbigare var
när vi skulle vara i par och ena skulle sitta mot ribstolarna i 90 grader med en medecinboll i famnen
och den andre jogga runt ett varv sen byta, sen skulle vi göra samma sak fast man skulle hålla bollen uppåt med
raka armar :) Sen orkar jag inte skriva nå mer för snart så dör ni väl av tråkhet...
Nu ska jag gå ner så mamma får göra inbakade flätor åt mig sen ska jag försöka
sova lite, om jag hinner så bloggar jag senare :D
Förresten kan lägga upp dagens outfit!
pussen//Lina



Linne-Lindex
Jeans-cheap monday
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!