Brist på liv

Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag och Selma klarade oss ut och springa 

Vad gjorde du kl 08 imorse:
började NO:n

Vad gjorde du för 15 min sedan: smsade

Det sista du sa högt: HAHAHHAHAHA

Det senaste någon sa till dig: Gonatt

Vad har du druckit idag: mjölk,cola,vatten,saft sen kmr jag inte på ngt mer

Vad var det senaste du åt: middag

Vad var det senaste du köpte: en parfym

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: ser inte ut det är bara svart

Godaste glassmaken: twister

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaa

Sover du tungt: tror det

Drömmer du mardrömmar: ja, om psykopat tanter som tittar in i mitt rum när jag sover...

Trivs du med ditt jobb: jaa nog för att jag inte har ngt

Favoritklädsel: loodis kläder elr ngt sånt

Favoritlåt just nu: har ingen spec

Vad ser du om du tittar till höger: garderob

Vad gör dig glad just nu: att jag skulle vara trött och att kl hade vart 5 på eftermiddagen

Vad ska du göra härnäst: borsta tänderna,tvätta bort sminket osv...

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: gald tror jag hehe

Favoritgodis: suura

Kläder just nu: thigts, vitt linne och en grå tröja

Sommarplaner: det vet jag inte ännu

Hur många kuddar sover du med: 1-3

Spelar du något instrument: spelar inget

Morgon eller nattmänniska: natt!

Vad är viktigast för dig: vänner som man kan lita på och familj

Är du kittlig: Joo

Snarkar du: tror inte det

Stjärntecken: skorpion

Äckligaste insekten: MYGGOR!

Längtar du mest efter just nu: mycket, malin osv....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!