Dagens outfit ^^

Godmorgon !
Vaknade 6 och gick å duschade,fixade mig & åt frukost :)
Är ju hos pappa nu så måste gå till skolan kanske 20 i ,tar ju ca 10/15 min att gå till skolan härifrån -.-
Men ja,tänkte slänga upp dagens outfit innan jag går,så såhär ser jag ut idag !

- Usch,spegelbild
usch,spegelbilder är så fula,typ hej jag tror jag är jättesnygg bara för jag fotar i spegeln.

Linne (under) - ONLY
Kofta - ?
Byxor - gamla,vet inte vartifrån men älskar dom ! ♥
Armband - KappAhl tror jag.

hehe,vart tvungen att klippa upp mitt lås i fredags,så fixade ett nytt,kommer bild sen ;)
Men kedjan är fårn Lindex ;)

stövlarna är som sagt från Eurosko :)

off ne nu måste jag gå .
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!