I'm in pieces,baby fix me,and you shake me til you wake me from this bad dream.

Alo !
Lyssnar på min nya favorit låt ;D ♥
She Said - Stephen Jerzak ft Leighton Meester ♥
Så asigt bra låt "."
Idag har jag varit med Liv :) Vi har bakat kladdkaka !
Sen hade jag gitarr å de var jätte kul,vi spelade Wonderwall - Oasis,också super bra !
Sen är jag ass glad nu :D
Mitt paket har kommit(med kläderna och så livs presenter),pappa har köpt min favvo tidning på arlanda(han har vart i hong kong typ) och en present till moi :D skriver vad det var sen :)
Här kommer lite bilder på mig idag :



Armbandet är från H&M ♥ Älskar den !!

Tröja som sagt från H&m 129 kr
Leggins från Lindex pris(?)
Har oxå ett halsband från JC,med glasögon på fast ni ser nog inte dom..

//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!