It's all Electric

Moshi moshi ;)

Har tränat på läxorna massa med Lina idag efter skolan,slutade 14.30.
Så nu kan jag alla spanska ord + lite No :)
Off,idag hade dom nå fejkat brandlarm(ingen visste ju att det var fake) men ja så det börja pipa och alla gick ju ut.
Sen rykte det från ett fönster fast dom hade bara tagit nå matolja eller nåt sånt,kommer inte ihåg,men ja ganska ovärt -.-
Ska snart gå upp och byta om,sen där vid halv går jag till Liv och hämtar upp henne :)
Haha måste bara säga,jag har börjat gilla Justin Bieber ^^
Han är ju bra !? hehe,men ja.
HAHA lyssnar på Baby,väldigt gammal men aja ..
Har ingen ny bild är ju hos mamma så sladden är hos pappa.
Tumblr_lj4ytzvsm01qiaeleo1_500_large
Asså jag hatar att dom har så asigt snygga kläder,så börjar man tänka typ vrf har jag så fula kläder ? x)
Men ja,det är ju sant.

//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!