Just beacuse you fail once doesn't mean you're going to fail at everything

Hej, ska snart vara med Liv men tänkte slänga in ett inlägg först ;)
Idag så hade vi ju fottiKM och då körde vi första matchen mot bolki kmr inte ihåg vilken klass men aja
då vart det 0-0 och sen andra matchen körde vi mot högalid 8 I då vart det 1-0 till dom :/
Så vi gick inte vidare men vi försöke iaf.
Så det var kallt men ganska chill, fick sluta typ 12 :D
Då fick jag skjuts till skolan av Joanna, då skulle jag och hämta spanskan som jag redan hade hemma -.-
Hämtade upp Fanny sen gick vi hem till mig för hon hade hål.
Nej men nu ska jag ut på en promenad med Nadja men vi ses/hörs senare puss// Lina ♥

inga kommentarer...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Ville bara önska dig en trevlig helg :)!

2011-09-17 | 00:38:32
http://dajeroma.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!