Kvällsträning!

Tjuu
har inte bloggat sen igår tror jag men nu ska jag lägga in ett lite snabbt ;)
Har just klivit ur duschen efter ett kort men intensift tränings pass med Selma.
Kan berätta vad vi har gjort:
1. strechade
2. sprang två ggr upp för en trappa och den var ganska lång
3. körde intervaller
4. 30 situps
5. längdhopp med det var inte så kul haha
6. sprang upp för samma trapp 5 ggr det var ganska jobbigt
7. tjugo situps
8. 10 upphopp
9. strechade lite
10. joggade hem lite som nervarvning.
Det var roligt även om det inte låter som det.
hehe, nej men hade coopers testet idag och då sprang jag 2 km på 13 min
men har ramlat och slagit knäet så jag kunde inte springa så snabbt men försökte iaf.
ska nog fundera på sängen och en bra bok ett tag sen soooova.
phifan vad skönt!
bloggar senare pusspuss// Lina



foto: 2010

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


dite

allt bra idag? :)

följa varandra via bloglovin?

2011-09-29 | 21:16:07
http://afroditeedreflo.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!