Test :p

Haha tycker de är rätt kul me test,mest å läsa andras ;p
Så här kommer ett :

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

Neej !

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?
Inga djur,men insekter ;)

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?
Nej !

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
Jag vet inte..Haha kommer inte på vilka som fins just nu

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?
Ja typ få bra betyg så jag får lämna piss Sverige

6. Är du allergisk mot något?
Massa,mjölkprotein,soya,lite pälsdjur,ananas..

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?

Köper inte själv ;o

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Vet inte(?)

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Slalom,om det räknas,sen jag var 3 faktiskt ;) Annars Handboll :)

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Men nej ?

11. Står du helst framför eller bakom kameran?
Båda ! ;)

12. Sjunger du i duschen?

Vem gör inte lixom ? ;)

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?
Nej

14. Vilken sorts frukt åt du senast?
Banan

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
Typ klippt upp alla lås till skåpet,hihi

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Brunt ;)

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?
Inte vet jag

18. Brukar du handla på kredit?
Nej

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
HAHA ne

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Kolla youtube klipp :)


Har börjat sakna mitt blonda hår lite,fast trivs bättre i brunt men på denhär bilden är de jätte fin :)

//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!