Test

Asså jagvet att det suger att läsa test är väl inte ens kul haha ?
Men jag tycker det är kul å skriva så det skiter jag i just nu ;)

VEM

Vem är i rummet med dig? HAHA Linas mamma x)
Vem fick du senaste sms av? Liv
Vem tänker du på nu? Vet inte ;p
Vem pratade du senast i telefon med? Kommer inte ihåg mamma kanske ;)
Vems hus var du senast i? Linas
Vem önskar du var med dig nu?  massa
Vem är din favoritsläkting? vet inte

VAR

Var är din mobiltelefon? ´Framför mig
Var handlar du mest? H&M,Melba,Lindex osv.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Vet inte..
Var åkte du senast bil? Hem

VAD

Vad åt du senast? Soppa
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? blå
Vad är den närmaste saken som är blå? tröjan
Vad har du på fötterna? sockar
Vad är din favorit färg? Vit,rosa,lila ;)
Vilken film såg du senast? Kommer inte ihåg vad den hette
Vad hör du just nu? mosiik

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaa
Hånglat på en bio? Haha, ne
Hånglat i skogen? nepp
Tyckt att din kusin är het?
Sovit naken?
Kört över hastighetengränsen? nej
Målat om ditt rum? vet inte
Dansat framför en spegel? vem har inte lixom
Fått hicka? men ja
Dumpat någon? ne
Stulit pengar från en kompis? Vrf skulle jag -.-
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? ne
Varit i slagsmål? nope
Smugit ur ditt hus? ne
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? No
Älskar eller saknar någon nu? jo


//Selma


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!