the last thing i want to do hurt you, but it's still on the list ;)

Gomorgon, eller jag vanknade vid typ tio men jag låg kvar i sängen och låg och funderade till typ 11..
Sen har jag ätit frukost och sen gick jag ut med hundarna och det var faktiskt ganska skönt ute.
Gick två vändor först med Texas och Nadja sen med Smilla.
Trodde att när jag gick med Texas och Nadja att dom skulle dampa sönder men det gick jättebra!
Haha det där ät töntigt..
Nää men asså nu håller jag på och väntar på att mitt pucko till flickvän ska vakna.
Funderar på att sms spamma henne..
Eller jag kanske är så snäll och låter henne sova har inte riktigt bestämt mig ännu ;)
Nu äre ju finfinväder ute så får väl se om vi kanske ska gå nånstans :D
uppdaterar senare
puss//Lina♥


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!