Gästbloggning is tha shiieet.

Tjoooobreee jao! Cornelia in tha house..
Om de nu skulle vara så att ni inte har en blekaste aning vem jag är så är det dinosauriernas fel. Höhö, skojja bah.. men jag är en såndär kirunabo, precis som sötnosarna som äger den här bloggen. Grymt va? Själv är man en baconätare & sockerberoende och lite knäpp i örat. Detta skulle ju bli en gästbloggning, men jag vette tusan vad man skriver då..?? Får ta en vild riskning (haha) och chansa på vad man ska skriva, på min högra sidan finns en skål med vindruver och även liiiiina. Hur awsum är inte de på en skala lixom? Alldeles påtok för coolt. Nuuu ska jag försöka spela såntdära krigsspel och till publik har jag Lina. Sen ska vi kanske åka skidor... jahapp, de var allt för mig då. Kika in på min blogg om det nu skulle vara så att ni skulle börja sakna mig. Ciao. http://ckt.blogg.se/
http://ckt.blogg.se/

Så himlans knasigt det kan bli ibland...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!