Ansiktsmask

Hej !
Förlåt att jag inte har bloggat på hela dan,har inte orkat.
Nu ska jag ta ett bad för mitt hår är äckligt så måste tvätta det igen. och mitt ansikte är helt varmt och rött,vet inte vrf men det var så när jag vaknade,har säkert sovit konstigt eller nåt,men ska blanda ihop en egen ansiktsmask :D
Ska göra såhär,det var typ den ända jag hittade som hade ingredienser som vi hade hemma.
Bananmask - Passar torr hud
1 banan
5 msk havregryn
1 msk honung.
Letade bara upp nån,kommer inte ihåg vilken sida den var på.
Kanske skriver jag mer senare,måste tömma diskmaskinen och sånt,sen är jag jättetrött för jag sov bara typ 6 h inatt..


//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!