Calling other people ugly does'nt make you any prettier

Hej !
Är också sjuk idag,knasigt.
Nej men har typ inget att göra,sitter helt ensam i mitt rum,Gibzon vill tydligen inte vara med mig.
Igår var jag & Lina på stan en sväng,köpte lite småsaker,igen.
Så jag tänkte att eftersom jag inte har nåt att göra ändå så kan jag ju passa på att visa vad jag köpte.
(Köpte ett läppstift också men den har smitit så jag kan inte visa den)

Armband,har tänkt köpa dom jättelänge och nu var dom på rea för 40 kr(kostade först 70) så det var som liksom meningen att jag skulle ha dom.
Från lindex btw.

läppglans - 34 kr(rea) Lindex i färgen Juicy Fruit

Tvättlappar - 39 kr H&M
Puder - 50 kr(rea) H&M
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!