completely different but exactly the same

Tja,hej,tjoo eller något.
Kom just hem och har vart hela dagen med min fina Selma <3
Sen åkte vi ju till Team Sportia och kollade underställ till Selma och sen släppte hennes pappa av oss vid jägarskolan också gick vi hem.
 Iförrgår kväll så satt jag och försökte fixa in bilder till datorn, alltså jag laddade in nå program från nån skiva man fick med så jag antar att det var den.. Men jag hade så sjukt ont i huvet så jag belöt mig för att gå och lägga mig ist för att kolla om det verkligen fungerade men nu ska jag kolla!
Annars har väl dagen rullat på finfint. Kan lägga upp 1 bild om det fungerar.
Men nu ska jag fa men bloggar senare puss//Lina ♥


                                    nagellacket jag vart kär i och köpte på rea(inte idag) för 15 kr.






  

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!