how can you go from being nice to being a total bitch?

Hej, är hemma idag åxå som typ en extra dag så att jag verkligen blir frisk och jag tror åxå att Selma är det.
Men imr ska jag defenitvt gå till skolan! Tro det eller ej men det är as tråkigt att vara hemma och vara sjuk..
Det finns liksom ingenting att göra så jag typ döör av tråkhet.
Kommer inte heller på ngt att blogga om så jag har inte kunnat göra det och inget roligt händer heller på facebook och jag har min dator hos pappa så att jag kan inte kolla film och tankafetast har ju lagts ner så jag kan inte heller ladda ner ngn film-.-
Äre någon som vet varför den lades ner?
Är väldigt tacksam för svar ;)
Mår lite dåligt och är typ as hungrig men allt vi har får jag kvälningar av..
Är inne på en stationär dator så jag har fortfarande inte någr bilder och jag SKA få det att fungera, det ser så tråkigt ut med bara inlägg och inte nå bilder så jag måste verkligen ta tag i det!
Så det kommer blider senare. Ska till pappa idag trot jag så och där har jag skivor till kameran, sen kan jag ju
försöka komma ihåg att ta med kameran..
Men nu ska jag gå och försökta hitta något ätbart men jag bloggar senare
puss//Lina <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!