I will be your guardian when all is crumbling.

Hej.
Ska försöka sova nu,börjar som sagt 8 imorn men kan sova till 7 för vi har bara gympa så behöver inte fixa mig så mkt precis.
Sen när vi har slutat ska jag & Lina hem till mig och gå ut med Gibzon och göra klart matten sen är vi klar med allt ! sen ska vi äta lunch också ;)
Sen ska jag,lina och liv på stan :)
Igår fick jag och Fanny som varje år en ''allahjärtansdagpåse'' av mamma :)
I den fick vi : godishjärtan,toy,en liten glasängel,presentkort 150 kr på Kicks & presentkort 300 kr på H&M :D
Men ska försöka sova nu.

jag vet att jag inte hade typ nå ögonbryn men hade just tvättat bort sminket haha.
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Clinx

NU är det dags för tävling igen! Var med och du har chans att synas för mina 2600 läsare!



-> http://abps.myshowroom.se/guess-who/#comment <-

2012-02-16 | 16:02:38
http://abps.myshowroom.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!