Otursdag.

Jag visste att universum hatade mig.
Eller först visste jag bara att universum var emot mig men nu är jag säker på att de hatar mig.
Huset har brunnit idag,bara i källaren en madrass eller nåt men rök kom i huset så vi kan inte bo där på några dagar,så vi är påväg ner till kurra nu.
Ingen blev som tur var skadad.
Men det var jag,liv,lina och Jimmy där men vi ringde 112 direkt så.
Sen fick vi åka till sjukhuset och ta typ tester. Men alla mådde bra.
Blev as rädd först men ja.
Sen så spillde jag nå sås på min jacka,precis rätt dag också.
Så jag måste använda min andra.
Men orkar inte skriva om det här det känns konstigt haha.
Vi får ju se om jag kan blogga i veckan men vi får ju se.
Nu fryser mina tår paj oxå.
//Selma.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!