Sjuk

Hej.
Är hemma idag,för att jag är sjuk.
Sitter och kollar tv,typ,fast det finns inget att kolla på :s
Har inte kunnat blogga för att datorn är damp vet inte vrf den aldrig fungerar.
Saneringsfirman kom hem till oss i tisdags tror jag det var.
Så man kan snart flytta in,är hos pappa nu,tror jag ska vara här typ 1 vecka till eller nåt.
Men hade massa kläder i källaren som blev sotiga och luktar rök,men vi har fått nåt medel som kanske tar bort det,det är inte säkert att dom går att använda :( men ska få ersättning fö dom så jag kan köpa nytt :D
Mina 2 favorit tröjor var där :-(
Men ska vila nu,kanske orkar jag blogga mer sen,vet inte.
//Selma <3
en fin bild från new york som jag har glömt.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!