vad än jag gör & vad än jag tänker, så är det bara du som blänker.

Hejsan, har vakat för en timme sen för att Texas skulle och jaga och skulle ta fram nå grejer som skulle med.
Igår när mamma sa att han skulle så sa hon såhär: jaa men här står hans resväska.
Så var det en liten låda och det lät så gulligt ! :')
Han åkte för kanske en kvart sen och jag håller på att hungra ihjäl så jag ska gå ner strax och äta frukost har musik kl. 10.30 till 11.30 och sen har vi inget mer men jag och Selma har bestämt att vi ska bli
klar med alla hemstudier och sen har vi hela torsdagen på oss att göra vad vi vill,så det kommer ju bli ganska skönt.
Just nu sitter jag och lyssnar musik och mina ögon rinner och min näsa kliar :(
Började skriva på svenskan igår (vi ska skriva en deckar berättelse) men har fastnat igen..
Det är helt sjukt hur tom en hjärna kan vara på ideér när man väl ska skriva, jag hade jätte mycket ideér som jag skulle skriva men när dom bara försvann så jag utnyttjade Selma och hon kom med lite ideér..
Sen när jag hade skrivit ett tag så vart jag hungrig fast jag vågade inte gå ner så Selma vart tvungen att ringa mig och prata med mig medans jag var påväg ner, sen när jag kom upp så sat jag inget att jag hade kommit upp och efter ett tag hon ba: är du där nere?
jag: eeeeh nee jag kom upp för typ längesen men jag ville inte att du skulle lägga på så det slutade med att vi pratade i en timme..
Men nu ska jag gå och äta innan jag går av..
hejdå skriver senare //Lina ♥







HAHAHAHAHHA, den sista är ju sant :D

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!