but we both know how we're gonna make it work when it hurts

Hejhej, kom hem typ vid sju tiden så gick och åt äckligmiddag direkt sen så startade jag datorn
och försökte driva tiden men isåg att det gick inte så jag läste ist tills jag insåg att jag
hade ju kunnat slänga in ett inlägg elr 2..
Idag så har jag vart med Selma och jag städade mitt rum sen gick vi till henne och hon rensade sin garderob
och sen så ska hon sälja kläder på nätet så vi sprang över och hämtade min kamera sen så fotade
vi bilder som vi ska lägga upp på tradera sen får vi ju se :D
Men samtidigt som vi behövde en paus så fotade vi lite flum bilder på oss som kanske kommer upp såsmåningom ;)
Har faktiskt insett hur sämst jag är är med mina skämt..
Känner mig deppig så ska inte skriva nåmer för det kommer bara bli fel..
haha
hejdå//Lina♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!