if you can't compromise then waht do you do?

Hej har typ vaknat för nån timme sen, Har inte bloggat på evigheter jagvet :-(
Men idag så tänkte jag åka upp till stan och kolla matcherna på sporthallen men ist så ska Elin komma.
Ska städa mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag och jag får spunk på det -.-
Sen vet jag inte vad dagen har att erbjuda ;-) Faan det är ett hårstrå på skärmen och jag får inte bort det!
Gud vad störigt, Beställde en tröja från Gina Tricot som har kommit som jag ska ha imr. Den är asigt fin!
Plus att jag har färgat håret och bild kommer nångång ;-) Ska och äta typ frukost nu så jag bloggar senare.
Mobilbloggar så jag kan inte ladda upp en bild :-/ hejdå//Lina <3 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!