20 dagar

Dag 1 - Favorit djur(Bild också)
Dag 2 - Min favoritlåt
Dag 3 - Bilder på mig från när jag var liten
Dag 4 - Mitt drömhus
Dag 5 - Husdjur som jag gillat mest.
Dag 6 - Någon som förändrat mitt liv.
Dag 7- En bild som alltid får mig att le
Dag 8 - En bild på mig för exakt ett år sedan
Dag 9 - En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 10 - Fakta om mina husdjur
Dag 11 - En bild på den personen som vet mest om mig
Dag 12 - Vad jag har i min handväska.
Dag 13 - Bild på dig + en person som betyder mycket för dig
Dag 14 - En bild från din förra sommar.
Dag 15 - Gammal och ny bild på mig själv
Dag 16 - En bild på en du ser upp till,som du känner.
Dag 17 - En blogg du läser.
Dag 18 - En dålig vana du har.
Dag 19 - Dagens outfit.
Dag 20 - Högsta önskning

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!