Det finns några speciella personer i mitt liv som jag skriver detta till just nu.
Jag älskar dom över hela mitt hjärta och bara så att nivet så blir ni aldrig av med mig..
Alla har det inte lätt här i livet och man måste stötta sina nära och kära så att dom iaf vet att man finns.
Alla bråkar nångång men om man gör det så måste man fixa det igen och gå vidare. Eller det beror på vad det handlar om. Man är inte alltid på topp humör men om ni nångång känner er lite nere eller ngt tänk såhär: om jag nu vill vara sur, säg det till din/dina vänner så att dom vet att du inte är sur på dom och gå därifrån eller ngt.
Men du/ni ska inte låta det gå ut över nånannan så det är därför jag sitter och skriver detta. Sen en annan sak, om du och en nära vän bråkar så försök lös det direkt, blanda inte ihop några andra och om det nu skulle vara så att ni inte skulle lösa det så behöver ni inte berätta det till alla. För det leder oftast inte till ngt bra. Visst ni kan ju säga det till nån om ni vill men tänk på att din vän har åxå vänner som åxå har vänner osv..
Och en sak som jag har vart med om är att om nån har bråkat lägg er inte i då blire bara fel och det kan sluta med att man står kvar ensam och har ingen att prata med. Sen bråka inte via nätet det är tusen ggr bättre att ta det face2face. OBS bara mellan fyra ögon! Tillbaks till mina fina vänner. Ni är dom man kan luta sig mot och prata om allt. Jag kan vara mig själv och allt är nästan perfekt! Tack för att ni finns finaste underbaraste älskade bästavänner! ♥ //Lina




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!