fuck what other people think

Hej, förlåt för ingen bloggning alls men har inte hunnit.
Kom hem för typ en timme sen och har packat upp och greja på.
Sen är Rasmus här (min låtsasborsa om ni inte visste det)
och han far imr typ vid 5 på morgonen så jag tvingade honom att sitta i mitt rum medans jag packade upp.
Ni får bilderna nångång orkar inte börja tjorva med kameran nu..
Just nu sitter jag och lyssnar musik och chattar med Cornelia.
Som ni kanske har läst så börjar vi 12 imr, känns fett chill! Imr vet jag inte vad dagen har att
erbjuda men det blir väl antagligen att bara med Selma som vanligt.
Saknar henne,Liv och Kasaal apmycket och alla andra åxå.
Guudars vad skönt att sova i egen säng, asså tänkte bara att ni ville veta det..
Blir väl antagligen kramkalas imr på skolan :D
Annars så är jag typ sjuk igen och har jätteont i ryggen vet inte riktigt vad det är.
Fick det i förrgår och trodde att jag låg konstigt men det går liksom inte över.
So not fun..

Känns åxå ganska skönt med att ha 3 lektioner imr och sovmorgon på tisdag.
Men nu ska jag packa upp resten och sen sova är sjukt trött men bilder kommer och jag bloggar nog imr på morgonen så ni får ha det så bra snyggingar!
puss//Lina♥
PS. kan lägga upp en snabb bild på mig och min fina syster♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!