How can you see into my eyes like open doors?

God morgon sötnosar!
Igår kväll blev det att kolla BigBrother och sen var det nå annat program.
Somnade kanske vid ett eller nåttsånt och steg upp 7.
Skulle upp med Lisa och sen kunde jag inte somna om så här sitter jag och har kollat på Vakna med The Voice.
Fattar egentligen inte vad det roliga med det programmet är..
Idag så händer det inget speciellt, men imr ska jag,Emma och Mommo på stan och ska köpa nya mappar och kolla efter kläder. Ska förmodligen köpa nå nya kläder, det är så sjukt skönt att jag inte har nå speciellt att köpa förutom att jag ska kolla på jeans!
Okej nu ska jag sluta känenr mig värsta tråkig så jag ska gå och vara lite social med min fina syster
jag skriver senare xoxo//Lina♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!