i think i'm moving but i go nowhere

Hejsan, har just kommit hem eller kom för typ en halvtimma sen från Samina.
Var med Liv,Ellen och Samina såklart och vi spelade pingis.
Vi skulle plugga men pingis är ju roligare..
Så jag fick iaf inget gjort men håller på ocht ränar på engelskan för jag räknade just ut att vi har typ 108 eller om det var 118 nån av dom.. Inte lite som ni ser.
Som Selma skrev och ni kanske vet så hade vi dans och det var ju as kul!
Sen när jag gick hem så blåste det sjukt mycket och det var värsta finfina norrskenet och stannande ett tag och kollade. Försökte fota men min mobil dog.. :(
Men nu ska jag gå och tvätta bprt sminket men jag bloggar senare.
pussen//Lina♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!