i'm am who i am and i'm not gonna change that!

Tjohejsan alla fina,
var på stan för tredje gången och har typ 300 kr kvar och har ingenting att köpa känner mig
sjukt stolt kan jag säga! Så det blir inget mer att köpa så jag kommer åka från malmö med pengar kvar :D
Imr vet jag inte vad som dagen bjuder på kanske bara ska ta en lugnhemma dag eller vad man nu kallar det..
Kan säga vad jag har köpt för bilder får ni när jag kommer hem.
Köpte en pippitröja, en rutig tröja och mappar eftersom mina är inte så hela..
Hosthost kan ha vart jag och Selma som har vart i farten men mest jag..
Nejmen nu har jag ingenting mer att säga så jag bloggar senare.
Btw, om ni vill att jag ska skriva om ngt speciellt så kan ni bara slänga in en kommentar.
xoxo//Lina♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnes

Hej, du har en suuperfin blogg!

2012-03-08 | 18:29:46
http://agnesess.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!