NY

Byter såndär 20 dagars grej,bara för att den förra var så jobbig.

1 - Två bloggar jag läser varje dag

2 - En ny tagen bild

3 - Fyra bilder som gör mig glad
4 - Tio stycken bloggtips
5 - Fem webbsidor som jag ofta besöker
6 - Tio sanningar om mig
7 - Någon jag saknar
8 - Två saker jag längtar efter
9 - Sex bilder från ett minne 2011
10 - Tre saker jag inte skulle klara mig utan
11 - En bild på mig som liten
12 - Tio saker jag gillar att göra
13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
14 - En bild som gör mig arg/ledsen
15 - En bild jag har tagit som betyder någonting
16 - En bild som är över ett år gammal
17 - Någon som betyder otroligt mycket
18 - Något jag önskar att jag hade
19 - En vän som jag alltid kan prata med
20 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
21 - Tre saker som finns i mitt rum
22 - Något jag mår bra av
23 - En bild på det jag köpte senast
24 - Någonting jag vill göra just i denna sekund
25 - Någonting jag saknar väldigt mycket
26 - Mina drömmar/önskningar
27 - En person som betyder mycket för mig
28 - Något jag älskar
29 - En nytagen bild på mig själv
30 - Min favorit bild och några bra saker som hänt under dessa 30 händelser.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!