Sista dagen på lovet

Ja,inte kul.
Fast imorn börjar vi 12 för lärarna har PUS(nåt möte),dom brukar ha det lite då och då,då får vi antingen sluta tidigare eller börja senare.
Kom just in(egentligen typ en timme sen),Var till Statoil med Gibzon och lämnade in filmerna.
Den jag hyrde hette Something Borrowed,den var faktiskt jättebra.
Nu har jag ganska mycket att göra känns det som,städa mitt rum,träna till NO-provet,göra klart engelskan,beställa mina grejer,sen ska jag basta också,och klockan är redan halv 4 -.-
Nu ska jag nog börja städa,ska bara plocka undan och dammsuga,städade i Onsdags men har massa kläder överallt och sånt.
image description
gammal bild.
//Selma ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!