two reasons why i wake up in the morning. 1-alarm clock. 2- you

Hejsansvejsan! Sitter nu ensam på mitt rum och skypar med Liv :*
Idag har jag inte gjort mycket vart en snabbis på stan med selma och sen for vi hem till mig och chillade
typ hela dan. Sen vid typ 5-6 tiden så skulle vi till mommo och äta middag och då åt vi palt(usch).
Tänkte att ni ville veta det. Sen innan mamma åkte till jobbet så åkte vi till
Östlunds så köpte jag pringels och en fruktsoda sen har jag inte gjort så mycket mer..
Känner att det blev ganska mycket mat i detta inlägg..
Jo förresten nu blev jag hungrig när jag skrev om mat men jag orkar inte gå ner.
Gudars vilket meningslöst inlägg menmen..
bloggar senare när jag nått vettigt att skriva om.. ;)
puss//Lina♥


                                                   
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!