Det är ditt val men välj rätt.

Heey, har inte skrivit på länge för har inte haft tid/ork att göra det..
Igår var då den sista uppvisningen av Pon THe Floor..
Asså om man inte räknar med Må Bra Mässan som är på lördag.
Annars gick det bra på uppvisningarna förutom en där jag började blanda ihop lite steg och sånt..
Den sista vart helt perfekt och är så stolt över mig själv och alla andra :D
Idag blir det att vara med Kasal under dagen sen ska jag,Selma,Kasal,Liv,Alice och Ida tror jag på What's your story och sen ska jag sova hos Jenny :D
Vet inte om jag kommer blogga så mycket men ska försöka och kan lägga upp lite bilder och sådant nu så ska jag sen hoppa in i duschen och sen förhoppningsvis få smsa med nån fin.
Fast alla är ju fina men ni fattar.. (;
Har nån period nu när jag dumförklarar folk och ibland mig själv..
Nä nu ska jag duscha så att jag blir ren och sen ja ni vet aja hejdå puss ♥
//Lina



Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder utan lägger upp resten senre för nu ska jag gå till skolan..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna-chan

Jag diggar era solglasögon, speicellt de blåa OwO



Vart är de köpta?

2012-05-11 | 21:36:36
http://klockanhalvtre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!