there comes a time when the world gets out of control

Hey, insåg att jag inte har lagt upp en bild på mig själv på ett tag så nu fotade jag en med webbcam
och inte fin blev den men man kan ju alltid bjuda på sig lite :D
Idag har vi ju haft skola..
Sen har jag bara chillat och fixat igen på mitt rum och inväntar mat sen far jag till Selma och tööntar där.
Vi har bara tisdag och onsdag kvar sen är vi lediga och på måndag är vi lediga oxå fast vi måste ta hem jobb..
So not fun.. Men aja snart sommarlov får väl försöka tänka på det men känner mig inte så taggad om man kollar ut där det är helt grått och det har snöat..
Aja men uppdaterar senare puss//Lina♥



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!